Založ si blog

Skrytý význam hľadanej lásky

…v skrytom význame slov

stáva sa môj život zvláštnou hrou…

…v podstate veršov každej mojej básne

je schovaný kus lásky a kúsok vášne…

…v láske padlej na dno svojich síl

nachádzam túžbu, prúdiacu krvou mojich žíl…

…v úzadí sveta zapadnutý prachom

bojujem teraz o lásku zo svojím strachom…

…hľadajúc spôsob, akým k láske opäť cestu nájsť

schopnosťou srdca až za seba samého musím zájsť…

. . . túlavé topánky, kapsa a palica pútnika. . .

23.02.2014

Myšlienka. Jediná náhodne vyslovená myšlienka vás dokáže tak zaujať, že ju máte celé dni v hlave. Myšlienka na púť. Ísť niekde pešo a toľké kilometre. Zaujímavé je, že ako vám vôbec dokáže napadnúť myšlienka na niečo také, ako pešia púť do Santiaga de Compostela. V momente keď sa ma niekto spýtal na to ako to so mnou vyzerá v oblasti partnerstva. Či už [...]

Vo dvojici

15.02.2014

Fľaša vína, stôl a na ňom dva poháre. Krásny večer vo dvojici doplnený vôňou kvetov a rozžiarený svetlom sviečky. Letmý pohľad spoza siedmych ruží. Iskra v očiach, láska v srdci, za ruku ju stále drží. Niečo vraví, jemné slová: „Milujem ťa“ – vraví znova. Dúšok vína, žiadna iná. Len ty si tu, ty jediná. Navždy spolu, len my dvaja, ty si moja [...]

Popelka

10.02.2014

Si pre mňa princeznou, no ja nie som princ. Nesedím na tróne a nie som kráľov syn. Si pre mňa princeznou, no ja nie som rytier. Nejazdím na koni a nebojujem v zbroji. Si pre mňa princezná, krásna a čarovná. Si pre mňa princezná, má Popelka tajomná. Hoc nenosíš kožuštek myší a nemáš hviezdu zlatú, si pre mňa princeznou, viac než soľ nad zlato. Hoc nespíš v zámku [...]

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini: Chcem byť silnou hlavou štátu, využijem svoje politické skúsenosti

16.06.2024 14:07

Nový prezident Peter Pellegrini považuje za svoju výhodu skutočnosť, že ako prvý politik v novodobej histórii zastával všetky tri najvyššie politické funkcie.

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

väzeň, väzenie, mreže

V ruskej base zajali väzni dvoch dozorcov. Zasiahli špeciálne jednotky, útočníkov zabili

16.06.2024 11:40

Skupina šiestich mužov sa v nedeľu vo väzenskej väznici v Rostove na Done na juhozápade Ruska zmocnila dvoch dozorcov.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

Nemci zaznamenali už dve tisícky nelegálnych migrantov, ktorí prešli cez Bielorusko

16.06.2024 11:20

Nemecká spolková polícia za prvých päť mesiacov tohto roka zaregistrovala 2215 nelegálnych migrantov, ktorí do krajiny dorazili tzv. bieloruskou cestou.

Lukáš Kovalčík

V srdci každého človeka horí plamienok túžiaci po láske. Jeho existencia závisí od toho, či túžime ten plamienok uhasiť alebo prikladať pre jeho rast. /LK/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24391x
Priemerná čítanosť článkov: 1626x

Autor blogu

Kategórie