Založ si blog

Vo dvojici

Fľaša vína,

stôl

a na ňom

dva poháre.

Krásny večer

vo dvojici

doplnený

vôňou kvetov

a rozžiarený

svetlom sviečky.

Letmý pohľad

spoza siedmych ruží.

Iskra v očiach,

láska v srdci,

za ruku ju stále drží.

Niečo vraví,

jemné slová:

„Milujem ťa“ – vraví znova.

Dúšok vína,

žiadna iná.

Len ty si tu,

ty jediná.

Navždy spolu,

len my dvaja,

ty si moja milovaná.

. . . túlavé topánky, kapsa a palica pútnika. . .

23.02.2014

Myšlienka. Jediná náhodne vyslovená myšlienka vás dokáže tak zaujať, že ju máte celé dni v hlave. Myšlienka na púť. Ísť niekde pešo a toľké kilometre. Zaujímavé je, že ako vám vôbec dokáže napadnúť myšlienka na niečo také, ako pešia púť do Santiaga de Compostela. V momente keď sa ma niekto spýtal na to ako to so mnou vyzerá v oblasti partnerstva. Či už [...]

Popelka

10.02.2014

Si pre mňa princeznou, no ja nie som princ. Nesedím na tróne a nie som kráľov syn. Si pre mňa princeznou, no ja nie som rytier. Nejazdím na koni a nebojujem v zbroji. Si pre mňa princezná, krásna a čarovná. Si pre mňa princezná, má Popelka tajomná. Hoc nenosíš kožuštek myší a nemáš hviezdu zlatú, si pre mňa princeznou, viac než soľ nad zlato. Hoc nespíš v zámku [...]

Prepáč, ale nie.

08.02.2014

Jediná, čo ľúbiť som ju smel, s ktorou navždy byť som chcel, stratila sa kdesi vo svete veľkom, vykročila svojou cestou sama celkom. Jediná, čo dala šancu našej láske, už dlho hľadá inde šťastie. Teraz o nej skoro nič už neviem, sám sa týmto svetom deriem. Nenašla sa taká ako bola ona, bola ako sladká vôňa. Nenašla sa už žiadna iná, čo by bola až tak [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Lukáš Kovalčík

V srdci každého človeka horí plamienok túžiaci po láske. Jeho existencia závisí od toho, či túžime ten plamienok uhasiť alebo prikladať pre jeho rast. /LK/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24274x
Priemerná čítanosť článkov: 1618x

Autor blogu

Kategórie