Založ si blog

Popelka

Si pre mňa princeznou,

no ja nie som princ.

Nesedím na tróne

a nie som kráľov syn.

Si pre mňa princeznou,

no ja nie som rytier.

Nejazdím na koni

a nebojujem v zbroji.

Si pre mňa princezná,

krásna a čarovná.

Si pre mňa princezná,

má Popelka tajomná.

Hoc nenosíš kožuštek myší

a nemáš hviezdu zlatú,

si pre mňa princeznou,

viac než soľ nad zlato.

Hoc nespíš v zámku z ruží

a nemáš dlhé zlaté vlasy,

si pre mňa princeznou,

po ktorej vždy som túžil.

Hoc na tvári nemáš závoj

a črievičky nestrácaš,

si pre mňa princezná,

má nádherná Popelka.

. . . túlavé topánky, kapsa a palica pútnika. . .

23.02.2014

Myšlienka. Jediná náhodne vyslovená myšlienka vás dokáže tak zaujať, že ju máte celé dni v hlave. Myšlienka na púť. Ísť niekde pešo a toľké kilometre. Zaujímavé je, že ako vám vôbec dokáže napadnúť myšlienka na niečo také, ako pešia púť do Santiaga de Compostela. V momente keď sa ma niekto spýtal na to ako to so mnou vyzerá v oblasti partnerstva. Či už [...]

Vo dvojici

15.02.2014

Fľaša vína, stôl a na ňom dva poháre. Krásny večer vo dvojici doplnený vôňou kvetov a rozžiarený svetlom sviečky. Letmý pohľad spoza siedmych ruží. Iskra v očiach, láska v srdci, za ruku ju stále drží. Niečo vraví, jemné slová: „Milujem ťa“ – vraví znova. Dúšok vína, žiadna iná. Len ty si tu, ty jediná. Navždy spolu, len my dvaja, ty si moja [...]

Prepáč, ale nie.

08.02.2014

Jediná, čo ľúbiť som ju smel, s ktorou navždy byť som chcel, stratila sa kdesi vo svete veľkom, vykročila svojou cestou sama celkom. Jediná, čo dala šancu našej láske, už dlho hľadá inde šťastie. Teraz o nej skoro nič už neviem, sám sa týmto svetom deriem. Nenašla sa taká ako bola ona, bola ako sladká vôňa. Nenašla sa už žiadna iná, čo by bola až tak [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

Lukáš Kovalčík

V srdci každého človeka horí plamienok túžiaci po láske. Jeho existencia závisí od toho, či túžime ten plamienok uhasiť alebo prikladať pre jeho rast. /LK/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24266x
Priemerná čítanosť článkov: 1618x

Autor blogu

Kategórie