Založ si blog

Plesová

Sám pri plesovom stole,

len pri víne a kole.

Vedľa mňa prázdne miesto,

tu si mala byť, dobre vieš to.

Do tanca už hudba hrá,

na parkete je takmer tma.

Len DJ občas svetlom bliká,

medzi tanečníkmi iskra vzniká.

Už aj ja som na parkete bol,

no netancoval som žiaľ, len s tebou.

Bol som tam sám a opustený,

bez teba som jednoducho odpísaný.

Krásne a non stop,

bez teba nespravím ani krok.

Je to vo hviezdach spievajú,

rôzne piesne v sále zaznievajú.

Pomalá hudba, slaďák sálou znie,

že som tu sám, už každý vie.

Každý svoju milú v náručí drží,

len ja teba nie, to ma mrzí.

Je záver, sme na konci

i ples sa nám pomaly končí.

A tak, ako som sám dnes prišiel,

tak i odchádzam, zo sály som vyšiel.

Tmavou nocou poberám sa spať,

že som sám, bez teba, svetu dávať znať.

Tak ti prajem aspoň dobrú noc,

kýmkoľvek si, teším sa na teba moc.

Raz ťa nájdem, príde čas,

už nebudem sám tancovať.

Dáme si pri stole to víno i kolu,

na plese i životom budeme tancovať spolu.

. . . túlavé topánky, kapsa a palica pútnika. . .

23.02.2014

Myšlienka. Jediná náhodne vyslovená myšlienka vás dokáže tak zaujať, že ju máte celé dni v hlave. Myšlienka na púť. Ísť niekde pešo a toľké kilometre. Zaujímavé je, že ako vám vôbec dokáže napadnúť myšlienka na niečo také, ako pešia púť do Santiaga de Compostela. V momente keď sa ma niekto spýtal na to ako to so mnou vyzerá v oblasti partnerstva. Či už [...]

Vo dvojici

15.02.2014

Fľaša vína, stôl a na ňom dva poháre. Krásny večer vo dvojici doplnený vôňou kvetov a rozžiarený svetlom sviečky. Letmý pohľad spoza siedmych ruží. Iskra v očiach, láska v srdci, za ruku ju stále drží. Niečo vraví, jemné slová: „Milujem ťa“ – vraví znova. Dúšok vína, žiadna iná. Len ty si tu, ty jediná. Navždy spolu, len my dvaja, ty si moja [...]

Popelka

10.02.2014

Si pre mňa princeznou, no ja nie som princ. Nesedím na tróne a nie som kráľov syn. Si pre mňa princeznou, no ja nie som rytier. Nejazdím na koni a nebojujem v zbroji. Si pre mňa princezná, krásna a čarovná. Si pre mňa princezná, má Popelka tajomná. Hoc nenosíš kožuštek myší a nemáš hviezdu zlatú, si pre mňa princeznou, viac než soľ nad zlato. Hoc nespíš v zámku [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Lukáš Kovalčík

V srdci každého človeka horí plamienok túžiaci po láske. Jeho existencia závisí od toho, či túžime ten plamienok uhasiť alebo prikladať pre jeho rast. /LK/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24245x
Priemerná čítanosť článkov: 1616x

Autor blogu

Kategórie