Založ si blog

Milovať a písať

Len tak si ležím

v pohodlí svojej postele

zohrievajúc sa teplou dekou

v chladnej izbe,

premýšľajúc nad dôvodom

mojej „básnickej“ odmlky.

Kde sú tie časy,

keď som nemal problém písať?

Kde sú tie časy,

keď som nachádzal myšlienky a slová?

Nastal odmäk a ľady sa roztopili.

už ani tá láska nie je taká, aká bola,

i tá už dávno pominula.

Vari tu už nie je nikto

pre koho by som mohol písať,

komu by som mohol

v riadkoch vyznať svoju lásku?

Nie je tu nik,

kto by ma inšpiroval,

kto by znova naštartoval moje srdce?

Keď milujem, tak píšem

a keď píšem, tak milujem.

A ja potrebujem milovať,

potrebujem písať, aby som vedel,

že ozaj milujem.

Nebolo to tak dávno,

len zo dva týždne možno,

keď na svojej ceste

pocítil som v srdci zvláštne chvenie.

Tak chvelo sa mi srdce len raz,

keď som stretol pred tromi rokmi

tú, čo som tak veľmi ľúbil.

Len pri nej som mal ten pocit,

že je tu niečo viac,

čo nás dvoch spája.

No to už dávno pominulo

a pri inej sa to opäť objavilo.

Po tom stretnutí s ňou

mal som opäť túžbu písať,

no nevedel som nájsť slová,

bol som zmätený z toho znova.

A tak teraz ležiac v teple mojej postele

premýšľam nad tým,

že túžim písať viac.

. . . túlavé topánky, kapsa a palica pútnika. . .

23.02.2014

Myšlienka. Jediná náhodne vyslovená myšlienka vás dokáže tak zaujať, že ju máte celé dni v hlave. Myšlienka na púť. Ísť niekde pešo a toľké kilometre. Zaujímavé je, že ako vám vôbec dokáže napadnúť myšlienka na niečo také, ako pešia púť do Santiaga de Compostela. V momente keď sa ma niekto spýtal na to ako to so mnou vyzerá v oblasti partnerstva. Či už [...]

Vo dvojici

15.02.2014

Fľaša vína, stôl a na ňom dva poháre. Krásny večer vo dvojici doplnený vôňou kvetov a rozžiarený svetlom sviečky. Letmý pohľad spoza siedmych ruží. Iskra v očiach, láska v srdci, za ruku ju stále drží. Niečo vraví, jemné slová: „Milujem ťa“ – vraví znova. Dúšok vína, žiadna iná. Len ty si tu, ty jediná. Navždy spolu, len my dvaja, ty si moja [...]

Popelka

10.02.2014

Si pre mňa princeznou, no ja nie som princ. Nesedím na tróne a nie som kráľov syn. Si pre mňa princeznou, no ja nie som rytier. Nejazdím na koni a nebojujem v zbroji. Si pre mňa princezná, krásna a čarovná. Si pre mňa princezná, má Popelka tajomná. Hoc nenosíš kožuštek myší a nemáš hviezdu zlatú, si pre mňa princeznou, viac než soľ nad zlato. Hoc nespíš v zámku [...]

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Lukáš Kovalčík

V srdci každého človeka horí plamienok túžiaci po láske. Jeho existencia závisí od toho, či túžime ten plamienok uhasiť alebo prikladať pre jeho rast. /LK/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24177x
Priemerná čítanosť článkov: 1612x

Autor blogu

Kategórie