Založ si blog

slová, cit a vyznanie

…vanú slová vo vetre

papier veľa znesie…

 

…vanú slová v jemnom vánku

pohár lásky žiada slamku…

 

…slová lásky znesú kvapky dažďa

počas dažďa sa slzy stratia…

 

…slová lásky horia z horúčav slnka

tejto láske diví sa i v lese srnka…

 

…vyznanie na papieri trasie sa od mrazu

 nemôže sa schovať, uzrelo svetla slávu…

 

…vyznanie na papieri ohýba sa pod snehom

je tejto lásky krásnym veľdielom…

 

…kus citu na papieri hľadí na hviezdy

čaká na východ slnka každé ráno…

 

…kus citu na papieri visí na suchom strome

dúfa, že raz z toho stromu spadne…

. . . túlavé topánky, kapsa a palica pútnika. . .

23.02.2014

Myšlienka. Jediná náhodne vyslovená myšlienka vás dokáže tak zaujať, že ju máte celé dni v hlave. Myšlienka na púť. Ísť niekde pešo a toľké kilometre. Zaujímavé je, že ako vám vôbec dokáže napadnúť myšlienka na niečo také, ako pešia púť do Santiaga de Compostela. V momente keď sa ma niekto spýtal na to ako to so mnou vyzerá v oblasti partnerstva. Či už [...]

Vo dvojici

15.02.2014

Fľaša vína, stôl a na ňom dva poháre. Krásny večer vo dvojici doplnený vôňou kvetov a rozžiarený svetlom sviečky. Letmý pohľad spoza siedmych ruží. Iskra v očiach, láska v srdci, za ruku ju stále drží. Niečo vraví, jemné slová: „Milujem ťa“ – vraví znova. Dúšok vína, žiadna iná. Len ty si tu, ty jediná. Navždy spolu, len my dvaja, ty si moja [...]

Popelka

10.02.2014

Si pre mňa princeznou, no ja nie som princ. Nesedím na tróne a nie som kráľov syn. Si pre mňa princeznou, no ja nie som rytier. Nejazdím na koni a nebojujem v zbroji. Si pre mňa princezná, krásna a čarovná. Si pre mňa princezná, má Popelka tajomná. Hoc nenosíš kožuštek myší a nemáš hviezdu zlatú, si pre mňa princeznou, viac než soľ nad zlato. Hoc nespíš v zámku [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Lukáš Kovalčík

V srdci každého človeka horí plamienok túžiaci po láske. Jeho existencia závisí od toho, či túžime ten plamienok uhasiť alebo prikladať pre jeho rast. /LK/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24267x
Priemerná čítanosť článkov: 1618x

Autor blogu

Kategórie