Založ si blog

Spomínaš si . .. ?

Spomínaš si ešte na mňa?

Na chlapca čo ťa ľúbil?

Ba čo viac, on ťa ešte ľúbi.

Spomínaš si aspoň trochu?

Na chvíle keď sme boli šťastní?

Už snáď nimi byť nechceme?

Kde si sa stratila?

Kde mám cestu k tebe hľadať?

Hoc si blízko, napriek tomu ďaleko si.

Spomínaš si na tú prvú správu?

Na ten deň keď som ti ju poslal?

Lebo ja áno, i na tvoju odpoveď.

Kde sú tie časy, keď sme spolu chceli byť?

Kde sú tie dni, keď sme sa mali radi?

Už sú asi dávno preč.

Spomínaš si keď sme boli spolu von?

Keď sme sa mohli prvý krát spolu sami prejsť?

Mala si sviatok a pre mňa ten deň bol sviatkom tiež.

Spomínaš si ešte na prvé Vianoce?

Keď sme sa mohli obdarovať

a večer sa aspoň na čas stretnúť.

Spomínaš si na Nový rok?

Na náš prvý spoločný tanec?

Hoc už vtedy mi niečo predpovedalo koniec.

Spomínaš na ten krátky lásky čas?

Ja áno, dala si mi šťastie i lásku, 

to je to najcennejšie, čo som si mohol priať.

Nedokážem pochopiť, že to bolo už tak dávno,

veď zdá sa mi, akoby to bolo ešte včera.

Ďakujem ti za to všetko, ďakujem ti za lásku.

Za chvíle s tebou, veď boli krásne.

Neboli to chvíle dlhé, ale boli naše.

Keby sa to dalo vrátiť späť,

chcel by som byť s tebou hneď.

No už neviem, či to pôjde,

či aj ty by si bola za cestu späť.

. . . túlavé topánky, kapsa a palica pútnika. . .

23.02.2014

Myšlienka. Jediná náhodne vyslovená myšlienka vás dokáže tak zaujať, že ju máte celé dni v hlave. Myšlienka na púť. Ísť niekde pešo a toľké kilometre. Zaujímavé je, že ako vám vôbec dokáže napadnúť myšlienka na niečo také, ako pešia púť do Santiaga de Compostela. V momente keď sa ma niekto spýtal na to ako to so mnou vyzerá v oblasti partnerstva. Či už [...]

Vo dvojici

15.02.2014

Fľaša vína, stôl a na ňom dva poháre. Krásny večer vo dvojici doplnený vôňou kvetov a rozžiarený svetlom sviečky. Letmý pohľad spoza siedmych ruží. Iskra v očiach, láska v srdci, za ruku ju stále drží. Niečo vraví, jemné slová: „Milujem ťa“ – vraví znova. Dúšok vína, žiadna iná. Len ty si tu, ty jediná. Navždy spolu, len my dvaja, ty si moja [...]

Popelka

10.02.2014

Si pre mňa princeznou, no ja nie som princ. Nesedím na tróne a nie som kráľov syn. Si pre mňa princeznou, no ja nie som rytier. Nejazdím na koni a nebojujem v zbroji. Si pre mňa princezná, krásna a čarovná. Si pre mňa princezná, má Popelka tajomná. Hoc nenosíš kožuštek myší a nemáš hviezdu zlatú, si pre mňa princeznou, viac než soľ nad zlato. Hoc nespíš v zámku [...]

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

Lukáš Kovalčík

V srdci každého človeka horí plamienok túžiaci po láske. Jeho existencia závisí od toho, či túžime ten plamienok uhasiť alebo prikladať pre jeho rast. /LK/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24250x
Priemerná čítanosť článkov: 1617x

Autor blogu

Kategórie