Založ si blog

Na Karlovom moste

Sám v diaľke,

ďaleko za hranicami,

prechádzam sa.

Po starom moste

starého mesta,

kde lásku ľudia

vyznávajú.

Na tom moste

zámky visia,

zámkom si tu

lásku mnohí potvrdili.

Sám na tom moste

hľadím do neznáma.

Čakám na deň,

keď zdvihnem kotvy

a domov poberiem sa.

Každý s niekým,

ja sám.

Ráno prázdny,

večer plným

most sa stáva.

Sám v tom dave

predieram sa.

Hľadám cestu domov,

za láskou,

za ktorou cnie sa.

Hoc som zradil,

sľub nedodržal.

Dúfajúc, že odpustí,

tým davom prederiem sa.

. . . túlavé topánky, kapsa a palica pútnika. . .

23.02.2014

Myšlienka. Jediná náhodne vyslovená myšlienka vás dokáže tak zaujať, že ju máte celé dni v hlave. Myšlienka na púť. Ísť niekde pešo a toľké kilometre. Zaujímavé je, že ako vám vôbec dokáže napadnúť myšlienka na niečo také, ako pešia púť do Santiaga de Compostela. V momente keď sa ma niekto spýtal na to ako to so mnou vyzerá v oblasti partnerstva. Či už [...]

Vo dvojici

15.02.2014

Fľaša vína, stôl a na ňom dva poháre. Krásny večer vo dvojici doplnený vôňou kvetov a rozžiarený svetlom sviečky. Letmý pohľad spoza siedmych ruží. Iskra v očiach, láska v srdci, za ruku ju stále drží. Niečo vraví, jemné slová: „Milujem ťa“ – vraví znova. Dúšok vína, žiadna iná. Len ty si tu, ty jediná. Navždy spolu, len my dvaja, ty si moja [...]

Popelka

10.02.2014

Si pre mňa princeznou, no ja nie som princ. Nesedím na tróne a nie som kráľov syn. Si pre mňa princeznou, no ja nie som rytier. Nejazdím na koni a nebojujem v zbroji. Si pre mňa princezná, krásna a čarovná. Si pre mňa princezná, má Popelka tajomná. Hoc nenosíš kožuštek myší a nemáš hviezdu zlatú, si pre mňa princeznou, viac než soľ nad zlato. Hoc nespíš v zámku [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Lukáš Kovalčík

V srdci každého človeka horí plamienok túžiaci po láske. Jeho existencia závisí od toho, či túžime ten plamienok uhasiť alebo prikladať pre jeho rast. /LK/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 24180x
Priemerná čítanosť článkov: 1612x

Autor blogu

Kategórie